BÜYÜKŞEHİR’İN OTOBÜSLERİ ÜCRETSİZ

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
BÜYÜKŞEHİR’İN OTOBÜSLERİ ÜCRETSİZ
Abone ol
BÜYÜKŞEHİR’İN OTOBÜSLERİ ÜCRETSİZ
Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi 14-15 Temmuz tarihleri arasından belediye otobüslerinin ücretsiz olacağını duyurdu.Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Hizmetleri Dairesi Başkanlığı’ndan yapılan yazılı açıklamada: “15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü Anma programlarına katılmak isteyen vatandaşlarımız 14 Temmuz Cumartesi ve 15 Temmuz Pazar günü 17.00-02.00 saatleri arasında Büyükşehir Belediyemize ait otobüslerde ulaşım ücretsiz olarak sağlanacaktır. 15 Temmuz Demokrasi ve Milli Birlik Günü programlarına katılmak isteyen vatandaşlarımıza duyurulur” denilerek bilgi verildi.Buna göre 14 Temmuz Cumartesi ve 15 Temmuz Pazar günü olmak üzere iki gün boyunca saat 17.00-02.00 arasında Kahramanmaraş Büyükşehir Belediyesi bünyesinde çalışan belediye otobüsleri ücretsiz olarak ulaşım sağlayacak.

  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Doktar, ‘‘Çiftçinin Nabzı Araştırması’’ sonuçlarını açıkladıÖnceki Haber

Doktar, ‘‘Çiftçinin Nabzı Araştırması’’...

BAŞKAN MAHÇİCEK'DEN 15 TEMMUZ MESAJISonraki Haber

BAŞKAN MAHÇİCEK'DEN 15 TEMMUZ MESAJ...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar