Osmaniye’de yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Osmaniye’de yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı
Abone ol

OSMANİYE (AA) Osmaniye'de kar nedeniyle yiyecek bulmakta zorlanan yaban hayvanları için Amanosların yüksek kesimlerinde yemleme yapıldı.

Doğa Koruma ve Milli Parklar Şube Müdürlüğü ile Bahçe Kaymakamlığı ve Bahçe Belediyesi ekipleri, Bahçe ve Hasanbeyli'de yaban hayvanlarının sıklıkla geçtiği alanlara saman, artık et, ekmek ve buğday olmak üzere toplamda 1600 kilogram yem bıraktı.

Ekiplerin kış boyunca yemleme çalışmalarına devam edeceği bildirildi.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Mersin’de yaralı bulunan kızıl şahin tedavi altına alındıÖnceki Haber

Mersin’de yaralı bulunan kızıl şahin ted...

Adana’da uyuşturucu operasyonlarında yakalanan 18 zanlı tutuklandıSonraki Haber

Adana’da uyuşturucu operasyonlarında yak...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar