Osmaniye’de köydeki diyaliz hastasını jandarma ekipleri hastaneye ulaştırdı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Osmaniye’de köydeki diyaliz hastasını jandarma ekipleri hastaneye ulaştırdı
Abone ol

OSMANİYE (AA) Osmaniye'nin Hasanbeyli ilçesinde kar nedeniyle hastaneye gidemeyen diyaliz hastasının yardımına jandarma ekipleri yetişti.

İlçeye bağlı Kalecik köyünde yaşayan 72 yaşındaki İbrahim Kanbul, kar yağışı nedeniyle hastaneye gidemedi.

Kanbul'un durumu Osmaniye İl Jandarma Komutanlığına bildirmesi üzerine bölgeye jandarma ekipleri sevk edildi.

Ekipler Kanbul'u zırhlı araçla Osmaniye Devlet Hastanesine götürdü.

Ekipler, tedavisinin ardından Kanbul'u evine bıraktı.

Kanbul, kendisine destek olan jandarma ekiplerine ve devlete teşekkür etti.



  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Osmaniye’de UMKE ekipleri kar nedeniyle köyde mahsur kalan 2 hastayı kurtardıÖnceki Haber

Osmaniye’de UMKE ekipleri kar nedeniyle...

Kaş’ta Gömbe Projesi’nin ihalesi yapıldıSonraki Haber

Kaş’ta Gömbe Projesi’nin ihalesi yapıldı

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar