Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz, Düziçi’nde Kovid19 denetimine katıldı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz, Düziçi’nde Kovid19 denetimine katıldı
Abone ol

OSMANİYE (AA) Osmaniye Valisi Erdinç Yılmaz, Düziçi ilçesinde Kovid19 tedbirlerine yönelik denetime katıldı.

Refik Cesur Bulvarı üzerinde yapılan denetime katılan Vali Yılmaz, esnaf ve vatandaşlarla görüştü, maske, hijyen ve sosyal mesafe kuralına uyulması uyarısında bulundu.

Denetim sonrası gazetecilere açıklama yapan Yılmaz, Kovid19 ile mücadelenin aralıksız sürdüğünü belirterek, bu mücadeleye herkesin destek vermesinin önemine değindi.

Yılmaz, vatandaşlara tedbirlere hassasiyetle uymaları, aşı yaptırmaları, aşı süreçlerini bir an evvel tamamlamaları çağrısında bulundu.




  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Osmaniye’de kar nedeniyle köyde mahsur kalan yaşlı kadın hastaneye ulaştırıldıÖnceki Haber

Osmaniye’de kar nedeniyle köyde mahsur k...

Dizi ve sinema oyuncusu Ayberk Pekcan hayatını kaybetti Sonraki Haber

Dizi ve sinema oyuncusu Ayberk Pekcan ha...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar