Kahramanmaraş’ta tansiyon ve KOAH hastalarının ilaçlarını jandarma teslim etti

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Kahramanmaraş’ta tansiyon ve KOAH hastalarının ilaçlarını jandarma teslim etti
Abone ol

KAHRAMANMARAŞ (AA) Kahramanmaraş'ta jandarma ekipleri, olumsuz hava koşullarından dolayı ilaçlarını eczaneden alamayan hastaların yardımına koşuyor.

Afşin ilçesinin Küçüktatlar Mahallesi'nde yaşayan tansiyon hastası S.B'nin (74) İstanbul'da yaşayan kızı E.S. (39), 112'yi arayarak annesinin ilaçlarının bittiğini ve sağlık sorunları yaşadığını bildirerek yardım talebinde bulundu.

Bunun üzerine S.B. ile irtibat kuran ekipler, nöbetçi eczaneden aldıkları ilaçları kendisine teslim etti.

Andırın ilçesinin Altınyayla Mahallesi'nde ikamet eden KOAH hastası Ö.Y. de (63) kar nedeniyle yolların kapalı olduğunu, bu nedenle eczaneden ilaçlarını alamadığını, nefes alıp vermekte zorluk çektiğini jbelirterek jandarmadan yardım istedi.

Harekete geçen ekipler, Ö.Y'nin yakınlarıyla irtibat kurarak ilaçları teslim etti.



  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Mersin’de iki otomobilin çarpıştığı kazada 3 kişi yaralandıÖnceki Haber

Mersin’de iki otomobilin çarpıştığı kaza...

Kahramanmaraş ve Şanlıurfa’da hayvanlar için doğaya yem bırakıldıSonraki Haber

Kahramanmaraş ve Şanlıurfa’da hayvanlar...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar