Hatay’da park halindeyken yanan otomobil kullanılamaz hale geldi

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Hatay’da park halindeyken yanan otomobil kullanılamaz hale geldi
Abone ol
Yangın, güvenlik kamerasına yansıdı

HATAY (AA) Hatay'ın merkez Antakya ilçesinde park halinde alev alan otomobil kullanılamaz hale geldi.

Cebrail Mahallesi'nde park halindeki bir otomobilin motor bölümünde henüz belirlenemeyen nedenle yangın çıktı.

Araçtan dumanların yükseldiğini görenler durumu itfaiye ve polis ekiplerine bildirdi.

Olay yerine gelen Büyükşehir Belediyesi itfaiye ekipleri yangını söndürdü.

Bu arada, yangın, bir iş yerinin güvenlik kamerasına yansıdı. Kayıtlarda, otomobilin motor kısmından alevlerin yükselmesi ve itfaiye ekiplerinin müdahalesi yer alıyor.



  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Osmaniye’de yapılan tespihler 50’den fazla ülkeye satılıyorÖnceki Haber

Osmaniye’de yapılan tespihler 50’den faz...

Tarsus Emniyet Müdürü Ebubekir Fil, muhtarlarla buluştuSonraki Haber

Tarsus Emniyet Müdürü Ebubekir Fil, muht...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar