Adana’da yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Adana’da yaban hayvanları için doğaya yem bırakıldı
Abone ol

ADANA (AA) Adana'nın Pozantı ilçesinde olumsuz hava koşulları nedeniyle yaban hayvanları için doğaya yaklaşık 2 ton yem bırakıldı.

Pozantı Doğa Koruma ve Milli Parklar Şefliği ekipleri, kar ve buzlanma nedeniyle yiyecek bulmakta sıkıntı yaşayan yaban hayvanları için çalışma başlattı.

Ekipler, yağışın en fazla görüldüğü Karanfil Dağı etrafına yaklaşık 2 ton ot, yonca, pazar artığı, besi yemi ve 400 kilogram buğday bıraktı.



  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Aladağ’da karla mücadele çalışmaları sürüyorÖnceki Haber

Aladağ’da karla mücadele çalışmaları sür...

AK Parti teşkilatlarından Kabaş, CHP’li Özkoç ve Erdoğdu hakkında suç duyurusuSonraki Haber

AK Parti teşkilatlarından Kabaş, CHP’li...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar