Adana’da karbonmonoksitten zehirlenen iki yaşlı kardeş öldü

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
Adana’da karbonmonoksitten zehirlenen iki yaşlı kardeş öldü
Abone ol

ADANA (AA) Adana'nın merkez Seyhan ilçesinde sobadan sızan karbonmonoksitten zehirlenen iki yaşlı kardeş hayatını kaybetti.

Abdi İpekçi Caddesi'ndeki evlerinde kardeşler Necla (80) ve Sultan Keleş'ten (82) haber alamayan yakınları durumu polis, sağlık ve itfaiye ekiplerine bildirdi.

Soba yanan eve yönlendirilen ekipler, kapıyı kırarak içeri girdi.

Sağlık ekipleri, Keleş kardeşlerin karbonmonoksitten hayatını kaybettiğini, evdeki İbrahim Keleş'in (27) de dumandan etkilendiğini belirledi.

Ambulansla Seyhan Devlet Hastanesi'ne kaldırılan İbrahim Keleş'in durumunun ağır olduğu öğrenildi.

İki kardeşin cenazesi otopsi için Adana Adli Tıp Kurumuna gönderildi.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Mersin’de kar nedeniyle kapalı yol bulunmuyorÖnceki Haber

Mersin’de kar nedeniyle kapalı yol bulun...

Antalya’da kayıp kadının öldürüldüğü iddiasına ilişkin bir kişi daha gözaltındaSonraki Haber

Antalya’da kayıp kadının öldürüldüğü idd...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar