Adana’da bir evde çıkan yangın söndürüldü
GÜNDEM
ADANA (AA) Adana'da bir iş yeri üst katında bulunan evde çıkan yangın itfaiye ekiplerince söndürüldü.
Alınan bilgiye göre, merkez Seyhan ilçesi Kıbrıs Caddesi'nde bir iş yerinin üstünde bulunan evde yangın çıktığı ihbarı üzerine olay yerine polis ve itfaiye sevk edildi.
Olay yerine ulaşan ekipler, yangını bitişikteki binalara sıçramadan söndürdü.
Yangın sonucu evde hasar meydana geldi.
İlginizi Çekebilir
Başkan Umut Yılmaz: “Kuzeyşehir’i Daha Modern ve Yaşanabilir Hale Getireceğiz”
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, “Vatandaş Soruyor Başkan Cevaplıyor” programı kapsamında Kuzeyşehir Mahallesi sakinleriyle bir araya gelerek bölgenin sorunlarını, taleplerini ve beklentilerini dinledi. Yoğun katılımla gerçekleşen buluşmada vatandaşlarla birebir görüşen Başkan Yılmaz, devam eden çalışmalar hakkında bilgi verirken, hayata geçirilmesi planlanan yeni projeleri de paylaştı.
Şehitkamil Belediyesi’nden Dülük’te Unutulmaz Sanat Gecesi
Şehitkamil Belediyesi tarafından Dülük Antik Kenti Taş Ocağı’nda düzenlenen Candela Concert, sanatseverlere unutulmaz bir gece yaşattı. Tarihin derin izlerini taşıyan kadim mekânda gerçekleştirilen etkinlikte, binlerce mum ışığının oluşturduğu eşsiz atmosfer, müzikle birleşerek katılımcılara adeta görsel ve işitsel bir şölen sundu.
Başkan Umut Yılmaz: “Babalarımızın Kıymetini Bilmek Hepimizin Görevidir”
Şehitkamil Belediye Başkanı Umut Yılmaz, Babalar Günü dolayısıyla yayımladığı mesajında, babaların aile yapısındaki önemine dikkat çekerek tüm babaların Babalar Günü’nü kutladı.
SANKO Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Güner Dağlı’dan Babalar Günü Mesajı
SANKO Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. Güner Dağlı “Babalar Günü” dolayısıyla yayımladığı mesajında, “Babalarımız; sevgi, sabır ve özverileriyle aile birliğinin korunmasına katkı sağlamakta, çocuklarına güvenli bir gelecek sunabilmek adına her türlü fedakârlığı göstermektedir” dedi.
SANKO Okulları Minik Erkek Basketbol Takımı Gaziantep Şampiyonu Oldu
SANKO Okulları Minik Erkek Basketbol Takımı, Gaziantep Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü ile İl Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen Okul Sporları Minik Erkek ve Kız Basketbol Müsabakaları’nda şampiyon olurken, Minik Kız Basketbol Takımı ise turnuvayı üçüncü olarak tamamladı.
Şehitkamil Belediyesi’nden Özel Öğrencilere Spor ve Eğlence Dolu Festival
Şehitkamil Belediyesi tarafından yürütülen Spor Festivali kapsamında, son olarak Şehit Şahinbey Özel Eğitim Uygulama Okulu’nda özel gereksinimli öğrencilere yönelik hazırlanan eğlenceli spor parkurları ve müzikli etkinlikler unutulmaz anlara sahne oldu.